POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE CALOPEIA

Splošni pogoji Spletne trgovine CALOPEIA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino CALOPEIA (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Bioteca d.o.o., Velika pot 15, 5250 Solkan, matična številka: 8151113000, davčna številka: SI95405429, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, se prijavite, če želite nadaljevati, ali pa se registrirajte, če prvič opravljate nakup v naši spletni trgovini. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Koraki procesa nakupa:
1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po sestavinah, dišavah, glede na namen uporabe, ipd.). Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko, ime izdelka ali na zavihek »VEČ…«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino.
2. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)
Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki so ob nakupu samodejno registrirani in na elektronski naslov prejmejo geslo, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom«.
Naslov za dostavo je enak naslovu za plačilo, ki ste ga vnesli v obrazec »Moji podatki«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite v polje »Dostava na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. S klikom na »Nadaljuj z nakupom« pridete na stran, kjer morate izbrati med ponujenimi načini plačila.
3. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)
Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Kupite sedaj«, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave.

Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaknega naslova info@calopeia.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• – plačilo po povzetju (Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.),
• – plačilo z debetno oz. kreditno kartico (Maestro, Activa Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, Diners),
Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem, bo vaš paket oddan na pošto.

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Cene

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Zasebnost in Zaščita podatkov

Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete našo Politiko zasebnosti, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Spletna stran CALOPEIA uporablja spletne piškotke, da bi vam zagotovili kar najboljšo storitev pri pregledovanju naših spletnih vsebin in naročanju v spletni trgovini. Več informacijo o uporabi spletnih piškotkov si preberite v Obvestilu o piškotkih.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@calopeia.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Bioteca d.o.o., Velika pot 15, 5250 Solkan ali ga osebno prinese na navedeni naslov prodajalca.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

”Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Bioteca d.o.o. v 8 dneh po prevzemu blaga.

Naročila

Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 7 delovnih dni. Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. V primeru da ni zaloge se naročilo odpošlje v naslednjih treh dneh.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, GLS in BRT Italija. Za Slovenijo in Italijo kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Strošek dostave je razviden iz spodnje tabele in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna distributer. Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku distributerjev.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča na ozemlju Europske Unije brez Malte in Cipra.

Pošta Slovenije < 0.5kg < 2kg < 5kg
Austria 14.80 € 14.80 € 17.10 €
Belgium 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Bulgaria 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Croatia 8.30 € 8.70 € 9.40 €
Czech Republic 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Denmark 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Estonia 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Finland 10.50 € 15.60 € 30.00 €
France 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Germany 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Greece 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Hungary 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Ireland 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Latvia 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Lithuania 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Luxembourg 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Netherlands 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Poland 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Portugal 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Romania 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Slovakia 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Slovenia 3.40 € 4.10 € 4.80 €
Spain 10.50 € 15.60 € 30.00 €
Sweden 10.50 € 15.60 € 30.00 €
United Kingdom 10.50 € 15.60 € 30.00 €

 

BRT < 2kg < 5kg
Italy 6.00 € 7.10 €

 

GLS < 2 kg < 5 kg
Austria 13.80 € 15.60 €
Belgium 13.80 € 15.60 €
Bulgaria 53.60 € 54.90 €
Croatia 9.40 € 9.50 €
Czech Republic 20.10 € 21.30 €
Denmark 16.90 € 18.20 €
Estonia 25.80 € 27.40 €
Finland 25.80 € 27.40 €
France 20.10 € 21.30 €
Germany 19.40 € 41.00 €
Greece 49.90 € 51.00 €
Hungary 20.10 € 21.30 €
Ireland 25.80 € 27.40 €
Latvia 13.80 € 15.60 €
Lithuania 20.10 € 21.30 €
Luxembourg 13.80 € 15.60 €
Netherlands 13.80 € 15.30 €
Poland 20.10 € 21.30 €
Portugal 49.90 € 51.00 €
Romania 25.80 € 27.40 €
Slovakia 20.10 € 21.30 €
Slovenia 3.70 € 3.80 €
Spain 25.80 € 27.40 €
Sweden 25.80 € 27.40 €
United Kingdom 20.10 € 21.30 €

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.

Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 1024-bitnega kodiranja.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

Varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami zagotavlja sistem Activa Payment Gateway.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina CALOPEIA se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Spletna trgovina CALOPEIA ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Spletna trgovina CALOPEIA kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina CALOPEIA ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina CALOPEIA mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina CALOPEIA ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Spletna trgovina CALOPEIA ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Spletna trgovina CALOPEIA v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke naj tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.